vrijdag 8 maart 2013

Het begint met een goede voorberreiding


Van middag met een klein ommetje huis gefietst en even een bezoek aan Snoek motoren gebracht een familie bedrijf in Heerhugowaard .
Met Honda als specialiteit ik had nog geen goede handschoenen en heb deze aangeschaft, mijn oude handschoenen heb ik al dertig jaar.
Ik had ze gekocht toen ik 16 werd en met mijn Kreidler naar school ging wel van leer maar niet waterdicht.
In mei ga ik met de motor naar de Alpen en toe maar een paar goede aangeschaft een stukje veiligheid en comfort.
Ik heb mijn Honda CB750 nog niet kunnen betrappen op olie gebruik maar heb toch maar een litertje in geslagen.
Onder het moto beter mee verlegen dan om verlegen neem ik de liter mee naar Frankrijk.
Volgende week 16-3 had ik nog een MTB tocht in Veenendaal met de fiets vrienden van Olivia en dit heb ik afgemeld.
Ik ben van de pijnstillers af maar het is nog heel gevoelig en het lijkt me niet verstandig om weer de MTB te bestijgen. 
Olie en handschoenen

Het fietsen met de Quest gaat prima zeker met het mooie weer van de week , maar afwachten hoe het volgende week gaat met de winterse voorspellingen.




Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten