maandag 11 maart 2013

Ronde van Texel 2013

Ook dit jaar weer koffie bij Pe is aangeboden

Mooi weer die dag
Je zal het niet bedenken maar over een dikke twee weken gaan we weer naar Texel het nodigt de laatste dagen en aankomende week niet echt uit.
De foto's zijn door Pe gemaakt in 2008 , ik was toen nog niet digitaal bekwaam en had ook nog geen blog.
Ik krijg van alle hoeken reacties mail, ligfietsnet,faceboek en blog, maar zo als ze zeggen het weer is je beste werkman.
Dus op de dag zelf zal blijken hoeveel velomobielen met berijder komen opdagen er was ook een keer dat we alle soorten neerslag hebben gehad.
Toen we op Texel zelf waren hadden we het mooiste weer , mijn vrouw wilde niet geloven dat ik rood hoofd had van de zon.
Het kan verkeren , vandaag met de auto naar Den Helder gegaan het was koud en had nog last van MTB napret.
Morgen gaan Quest en ik samen weer naar het werk.
In 2008 nog veel Mango's
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten