maandag 9 januari 2012

Met donker weg en weer thuis

De eerste werkdag zit er al weer op dit betekende van morgen naar Den Helder, een hele rit in het donker even 6 uur zat ik in de fiets en 7.30 op de plaats van bestemming.
De Techniek campus waar drie partijen in zijn gevestigd namelijk Installatiewerk Noord-Holland, Tertrix en Roc Noorkop.
Het was bijna warm van morgen en kon zonder muts fietsen, collega Cees Roozendaal had bijna het kookpunt bereikt met kap en dicht voetgaten.
Zelfs na het douchen bleef hij door zweten, ja het klopt toch echt niet deze temperatuur de natuur is van de rel,
De eenden zitten achter elkaar aan, de wintertarwe groeit alweer en wat me ook op viel dat er veel buizerds in de Wieringermeer zitten.
Ook zag ik de fazanten al weer her en der rond scharrelen en er zat zelfs een hen langs de weg in de schuil houding.
De route die ik fiets wisseld wel eens van morgen ging deze langs de Cultuurweg,Kolhornderweg,de Waardweg enz.
Deze wegen zijn voorzien van een houtwal en daar zit veel leven, het lukt me niet om een buizerd vast te leggen te donker en het vogeltje was me te snel af.
Ook denk dat het een goed muizen jaar is er zitten veel reigers op grasland waar wat ruigte op staat, dus tijdens het fietsen heb ik het er druk van water er te zien is.
en voor dat je het weet ben je weer thuis en staat de Quest weer op stal klaar voor morgen ochtend.
Even rissen

Twee Questen wachten tot we weer naar huis mogen

41,92 enkele reis

Rustig weer van morgen vlak voor vertrek



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten