maandag 30 januari 2012

Door een witte deken naar Den Helder

Van morgen zat ik over 6 uur in de fiets richting Den Helder het was een frisse rit en ik had geen last van de sneeuw  en na anderhalf uur was ik op plaats van bestemming.
Ook moest ik nog een bestelling doen bij Juro en op hun site vond ik nog een afbeelding van mijn nog naakte Quest.
De andere foto is vanaf de zelfde positie genomen en vol op in gebruik er zijn nu boxen op gezet waar leerlingen hun opdrachten kunnen doen.
Op de reling van de onderste entresol vloer kunnen losse werk borden in gezet worden dit zijn weer 10 werkplekken voor de kleinere op drachten.
Onder de eerste vloer is een bergruimte gemaakt met lades zo word elk stukje optimaal gebruikt.met de in richting heb ik in het begin wel commentaar gehad dat de raam partij dicht werd gezet.
Maar het is een architect die het gebouw ontwerpt zo dat er geen wand is waar je iets tegen aan kan bouwen.
maar al s je van ui t het midden een eiland bouwt krijg je een onoverzichtelijk lokaal en het is belangrijk dat je in een oogopslag ziet wat er gebeurt.



door een witte deken

richting de Dijkweg




de werkplaats nu in gebruik van ui zelfde positie genomen






Een werkplaats in aan bouw met een nog naakte Quest 412

De terug weg was alles tegen wind en oosten wind lijkt deze dagen wel meer tegen te houden in combinatie met een lage temperatuur.
Twee weken terug heb ik geschreven dat alles al tot leven was gekomen , nu was er niets te zien de natuur was in de spaar stand voor de aankomende kou.
Op plaatsen waar honderden ganzen zaten was er niet 1 te zien ook vertrokken naar warmere oorden.
Om 17.45 rij ik voldaan de Quest weer in zijn stalling en afwachten hoe het er morgen weer uit ziet .


Tot de volgende keer                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten