vrijdag 20 januari 2012

Een dagje uit

Vandaag met de buren naar Caravana in Leeuwarden er was van alles te beleven van e-bike in een camping uitvoering.
er waren ook diverse stalletjes van campings van collega praktijk opleider van het SPG (infratechniek) en Pierre en Camping waar we in het verleden zijn geweest in de Vendee een camping met ruime plaatsen.
De eigenaar herkende me en ik mocht direct in zijn stal staan, Pierre de wijn was heerlijk en smaakte naar meer.
Wat me ook op viel is dat er met de caravans nog niet veel ontwikkeling is met betrekking stroomlijn .







Soms kom je een bekende tegen met een camping


Het camping live team

Buurman Jan op volle snelheid op een e-bike

De meiden zakken even uit

Helemaal naar het zin.. deze caravan

op deze camping hadden wij gestaan en ik word direct ingezet

Nog even op de foto met Pierre
Village de la Guyoniere





Tot de volgende keer



Ps ik moet nog even uit zoeken hoe ik de foto recht op zet

2 opmerkingen:

  1. Dag Matthijs. Nogmaals bedankt voor je hulp. Zelfs ik kan foto's roteren, dat moet jij toch ook kunnen ! Veel plezier in het Noorden, en doe ze de groeten. Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Kees,

    We hebben goed weer besteld en nu nog afwachten wat ons toe komt.
    En als ik weer eens helpen kan dan red ik je weer, ook zal ik de groeten over brengen.

    Tot kijk Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen