zondag 25 december 2011

Voorbereiding Oliebollentocht 2011

werk in uitvoering
Vandaag de Quest maar eens gewassen uit gezogen en de banden weer op spanning gebracht, de druk was behoorlijk terug gelopen.
Afgelopen vrijdag reed ik al erg comfortabel naar huis meestal een teken dat er bij gepompt moet worden, voor  ( Pm 47-406 )was ik 2 en achter 1 bar kwijt.
De voor banden heb ik weer op 6 bar gezet en achter op drie, wat mee opviel is dat de Black panther op 2 bar nog zo goed bruik baar was 60 mm uitvoering.
Ik heb er nu bijna 1000 Km opzitten en kan zegen dat ik zeer tevreden ben een goede vering, wegligging en bijna geen snelheids verlies.
Misschien test voer voor Wim Schermer die met Jan Geel de pendel aan het af bouwen is, mannen ik heb er nog twee aan de spijker hangen en stel deze beschikbaar voor de test.

Verder heb ik al een slaapmatje en een slaapzak in de fiets gedouwd en de overige zaken volgen dinsdag vlak voor vertrek.



Alecto WS-3500
 Wat ook nog een wereld van verschil is de weersomstandigheden tegen over vorig jaar, geen ijs ,sneeuw en een heel dikke jas.
Volgens mij scheelt het bijna 20 graden Celsius en daar door heel veel meer deelnemers aan komende OBT hoop ik.

Iedereen nog een goede kerst en voor de gene die ik niet meer zie of spreek een goed 2012 en anders tot OBT.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hi Matthijs,
    Wat een gigantische foto boven je blog. Als je hem kleiner maakt zie je in één venster ook het begin van je blog.
    Als je hulp nodig hebt, laat het me weten.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen