woensdag 28 december 2011

Desert wolf

Bij thuis komst stond er een pakket van Vredestein op me te wachten in de garage, ik ben namelijk testrijder van deze firma.
wat houdt dat in ik banden krijg af rij of stuk en dan inlever met verslag en al met gebeurtenissen van het bandje.
wat volgens mij een voordeel is de band heeft een noppen profiel en aan plakkend straatvuil word niet direct door het loopvlak gedrukt.
Dit is mij alleen paar keer overkomen bij een gladde uitvoering, hoe de band zich in de praktijk gedraagt laat ik nog weten.
Ook zal ik een setje ter beschikking stellen aan het testteam en die komen met cijfers die niet liegen


De band lijkt wel lichter als een Pm en minder stug voelbaar als je hem tussen duim en wijs vinger samen knijpt.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten