woensdag 21 december 2011

De eerste stappen zijn gezet

                                                  logo: Secoia - Een nieuw evenwicht
Het was vandaag net de zoete inval heel veel aanloop, zoals gisteren vermeld zou de vertegenwoordiger van Secoia langs komen.
Johan van Putten was er al op tijd eerst samen even geluncht en even aftasten, daarna zijn Ronald en Simon er ook bij komen zitten.
De wederzijdse wensen zijn uitgesproken betreft de duurzaamheid, de materialen en opleiding mogelijkheden.
Als alles volgens  wens verloopt krijgen we de systemen van Jaga en duwaco in onze opleiding werkplaats.
Ik had er een goed gevoel, maar zoals altijd moet de beer eerst geschoten worden voordat je de huid kan verkopen.
De gesprekken worden in de eerste maand van volgend jaar voortgezet,
Johan was net weg en daar was de volgende alweer, Arjan van Bosta kwam langs met wat lekkers en met de beste wensen .
Met Arjan had ook plannen om een warmtepomp boiler en een warmtepomp van Stiebeleltron in de werkplaats neer te zetten en aan te sluiten met Api ook geleverd door Bosta.
We gaan in het nieuwe jaar eerst een strijdplan maken over hoe en wat om alles goed inzichtelijk te krijgen.
Ook zijn er solar pannels besteld bij Nefit, dus er zijn alweer genoeg uitdagingen voor 2012 waar we ons kunnen uitleveren.
Onder weg naar huis belde Nick Lont van Remeha (ketel fabrikant) op hij had een Calenta voor me, deze heb ik thuis in ontvangst genomen voor de opstelling in Den Helder.
Ook nog een stukje Quest in mijn Mailbox vond ik ook nog een Mail van Harry Peppelman van Vredestein de Dessert wolf 47-406 zijn onderweg en mogelijk voor de kerst.
Dat zou mooi zijn dan kan ik er met de OBT mooi mee op pad en anders volgend jaar.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten