maandag 19 december 2011

Geen Quest, wel ijs krab vertraging

Vandaag met de auto naar Den Helder, normaal 5 tot 6 kwartier fietsen en nu 40 minuten met de auto.
Wat me opviel was de dikke laag ijs op de ramen van de auto en dat het mogelijk wel eens glad kon zijn.
En dit was ook een juiste gedachte glijdend door de Bennemeer richting A7, daarna geen centje pijn meer.
Van collega Cees Roozendaal hoorde ik dat hij ook geholpen had bij een val partij van een fietser en een brommer.


De reden dat ik met de auto was dat ik een gas boiler had gekregen van Cor Deun uit Zwaag nog helemaal nieuw.
  aan de slag met de boiler.

Na een instructie en het doornemen van de montage handleiding konden de aankomend monteurs aan de slag.
Na de middag bereikte me een zorgelijk bericht een 32 jarige velomobiel rijder uit Amsterdam die een ongeluk had gehad in Zwanenburg.
Via RTV NH had ik het even opgezocht en inderdaad het zag er niet goed uit de fiets helemaal stuk en de bestuurder aanspreekbaar met been letsel naar het zieken huis.
Van af deze kant wel ik deze man een spoedig herstel wensen en weer snel kan fietsen.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten