vrijdag 23 december 2011

De laatste loodjes van het werkjaar

Zo 2011 zit erop het was weer een bewogenjaar met ups en downs en heel veel contacten.

Vandaag de werkplaats opgeruimd en daar kwamen nog wat oude herineringen boven.



Een oude foto Van mijn collega Micheal met daarop
zijn oude werk bus, een bedrijf waar hij 12.5 jaar heeft gewerkt.
Zelf heb ik er ook 7 jaar gewerkt en zij we dus al eerder collegas geweest.

Op het ogenblik werken we al weer een jaar of 5 met elkaar en met veel plezier.Namens de collega's heb ik een groot deel van de werkplaats mogen inrichten de volgende foto geeft een impressie

werkplaats Installatiewerk Heerhugowaard
Een mooie ruime werkplaats waarin het een genot is om samen in te werken ontstaan door een goede samenwerking.
Er zijn veel contacten geweest met ffabrikanten zoals Atag,Nefit, Remeha,Intergas,Ubbink waarmee ik de opstelling wand van de cv ketels heb vol mee kunnen hangen.
Volgend jaar word het jaar van de duurzaam heid warmte pompen en andere duurzame zaken en dat zal weer voldoende uitdaging geven in 2012.
En Ja ik heb ook me ook in gezet voor Gondar on the m een move een project in Gondar , daar heeft Duwaco via mij gesponsord.
Een op zich zelf staande installatie waar stoom werd opgewekt voor koeling.licht en andere zaken.
Ook was er nog een zonlicht systeem geplaatst voor warm tap water zie http://www.gondaronthemove.nl/.
Zelf ben ik er nooit aangekomen uit geloot en toen een ziekte en hoop het dit jaar mee verder te kunnen.
Het doel is nazorg en verder educatie, dus hulp en suggestie kan ik goed gebruiken.




 Aan het einde van de dag nog even een afscheids borrel voor de jaar afsluiting de foto's spreken .
Aan het eindevan alles voldaan met een bepakte Quest naar huis gereden ,de Black panther gedroeg zich voorbeeldig bij deze last.

Tot OBT 2011 of de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten