vrijdag 9 maart 2012

Weer een werk week om

Het was weer een drukke week en er gaat deze week van alles op me af komen , ik krijg namelijk twee maal een groep van 7  vrouwelijke makelaars op cursus.
Deze willen wegwijs worden gemaakt hoe beoordeel ik een installatie en wat is er gemonteerd, enz.
Dit geeft een hele voorbereiding er hoeft niet te diep in de theorie te worden in gegaan, maar dat de juiste zaken van elkaar kunnen scheiden.
ik kond dus niet op de automatische piloot en moet zelf mijn lesstof maken en zoeken met duidelijke sprekende afbeeldingen.
Als het project geweest is zal ik mijn ervaringen delen, van middag weer met een rustig tempo naar huis gefietst en een foto gemaakt van het oranje krokus veld wat gaan die bloemetjes hard, in mijn spiegel is te zien dat ik met de zon in de rug naar huis fiets.
Dit is bijzonder gunstig ik heb dus altijd goed zicht  en word niet verblind door zon licht op de heen en terug reis.
Op de tweede foto is te zien hoe stijl het van de opgang naar de nieuwe, een oude man met een fiets durfde het niet aan om door te fietsen en is gaan lopen.
Op de locatie die ik heb bijgevoegd is te zien hoe de oude situatie was, met een iets langere aanloop naar de brug had het voor deze man wel fietsend gegaan.

Onderstaande link is afbeelding van oude situatie.
http://maps.google.com/maps?q=1716+Opmeer,+Nederland%4052.6951498,4.922253899999987&ll=52.693089,4.91711&spn=0.000108,0.0003&hnear=Opmeer,+Noord-Holland,+Nederland&t=h&z=22&layer=c&cbll=52.693089,4.91711&panoid=IGp65qIGD6klCC7eK4Q9zg&cbp=12,95.28,,0,0



De krokussen kleuren het land alweer

een nieuwe brug.....  wat een stijl talud

in de voorlaatste afwerkings fase


Katrina, Lise en Myla de hond

Ja en dan hebben we nog de jonge hond van onze zoon mijn vrouw kan hem al moeilijk optillen, wat groeit zon hond hard.
Het is altijd weer afwachten wat je in huis haalt, maar in huis is het een rustige hond gaat rustig slapen en voor de rest geen gekke dingen.
Ook is hij ontzettend lief voor kinderen en mensen die binnen komen.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten