woensdag 7 maart 2012

duurzaam gescoord wel twee keer op een dag

 

Het was vandaag weer een drukte van belang om even over negen uur kwam Gerard Twisk langs de vertegenwoordiging van Stiebel eltron om zijn offerte toe te lichten.
Tot zijn verbazing plaatste we ook nog een tweede order voor de vestiging Hoofddorp , een warmtepompboiler en een aard warmtewarmtepomp.
De levering zal van de zomer plaats vonden en ik heb weer genoeg uitdagingen dit jaar om alles te installeren en de stof eigen te maken.
Gerard en Judith in gesprek



Arjan Zonneveld van Bosta


Later op de dag kwam Arjan Zonneveld langs om zaken af te spreken over de boring van de bron en het geven van een stukje support bij het bouwen van het project.
Ook voor hem was de verrassing groot dat maal twee wilden, in bijde gevallen hebben we ook besproken wat wij kunnen betekenen voor de leveranciers.

boren van een bron



maar 1 fiets out fit aan de kapstok

De mannen van het Espeq bouwen een tent om hun project

Van morgen toen ik me zelf om had gekleed bedacht ik me dat er maar een set fietskleding aan de kapstok hing, Cris mij beukfietsende collega was met de auto Twingo time.
Hij had al last van slecht weer vrees,ook al was het van morgen heerlijk weer om te fietsen, en hij had ook nog gelijk.
het kwam met bakken uit de lucht van middag, de mannen van het collega opleiding bedrijf Espeq waren een tent aan het bouwen.
De mannen werken de hele dag buiten en hadden het geraamte klaar en konden nu onder het  plastic verder om de binnen de boel droog af te werken.





Tot de volgende keer

3 opmerkingen:

  1. Hi Matthijs,
    Goede spullen van Stiebel Eltron. Wij verwarmen, koelen en maken warm wasmachine en badwater al vier jaar met een Stiebel Eltron warmtepomp.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Wim,

    Jouw naam is ook gevallen in het gesprek in de postieve zin.
    hij wist van je blog van de boederij en de postieve uitstraling van het product.
    Zelf hoop ik op een goede ervaring en veel kennis op te doen.

    Groet Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen