vrijdag 30 maart 2012

Een dag met een bijzondere missie

Toen ik van middag naar huis fietste was het een drukt van belang, de tulpen tellers hebben het druk met beregenen.
Er reed een trekker met een haspel lang , ik moest bijna van de weg af en er werd al druk beregend.
De tulpen hebben al last van de droogte voor de bloei er is geweest , ik kan me niet heugen dat ik dit eerder heb gezien.
Ik weet niet of er ook vorst schade is en nu al beregenen , het wordt wel hard werken om een goed gegroeide bol te oogsten denk ik.

Beregening buizen

Haspel met waterkanon



De klus die we vandaag voorgeschoteld kregen was niet aller daags acht dames die makelaar zijn, om hun verhaal te stroomlijnen  bij  de in en verkoop van woningen.
we haden een programma van W en E zaken en daar konden de dames ons het hemd van het lijf vragen, het was een bedrijvige dag maar geslaagd.
Meester Koen aan het woord

8 luisterende dames


Ook dit hoort er bij

Er werd ook gelachen
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten