zondag 2 juni 2013

Het weekend is weer om

Het was weer feest in Midwoud
 Zo het weekend is weer om gevlogen eerst even naar het fort eiland Pampus dar werd het evenement de Beste Fitter van Nederland georganiseerd in de nieuwe stijl.
Het was een soort van afval race met verschillende opdrachten die door de deelnemers moest worden uitgevoerd.
Ik ben een paar uur op het eiland gebleven de locatie was mooi maar niet echt handig om even aan te wippen.
De boot ging er om het uur heen en een enkele vaart nam 20 minuten in beslag van af het rijks monument Het Muiderslot.
De organisatie was helemaal top en de deelnemers en bezoekers werden goed verzorgd en voor zo ver ik kon bekijken was alles strak georganiseerd.
Er waren vier van onze leerlingen en diverse oud leerlingen aan het strijden om de eer , maar de eer ging voor ons naar een onbekende.
Maar eerlijk is eerlijk de beste moet winnen en mag volgend jaar zijn titel komen verdedigen .
 Ja en dan gister avond was Normaal voor de vierentwintigste maal in Midwoud vanaf mijn viertiende levens jaar ga ik hier naar toe.
Het was eer akelig koud de noorder wind stond in de tent en de drukte viel tegen de oorzaak kan de conjectuur zijn maar ook de drukte op het land.
Door het late voorjaar werd er nog volop gegrast en gemaaid en zaken gaan dan voor het uitje ook werd er minder met bier gegooid.
Het mocht allemaal de pret niet drukken ik heb weer veel mensen gesproken en ben weer mooi weg geweest.
Afwachten wat het volgend jaar in het vijfentwintigste jubileum jaar brengt.
Moren ochtend op tijd op en per Quest naar Den Helder.
Voor de eerste maal in mijn leven op Pampus

Collega Roy in actie

De Aanleg steiger

Het événement
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten