vrijdag 31 mei 2013

Een record maand

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het is weer een record maand niet wat betreft de Quest en het aantal kilometers die is deze maand gezakt naar een diepte punt.
op zich een record , het aantal afgelegde kilometers heb ik me zelf overtroffen met het vliegtuig over Atlanta naar Aruba en Visa versa.
Zo ook de rit naar de Alpen met de motor en weer terug een prestatie op zich en dan nog even fietsen.
De koudste nacht die ik heb ge had was 4 graden onder het nul punt in de tent , zo koud heb ik nog nooit geslapen.
 
 
 
 
 
Reparatie WTW-unit
Op het werk is het ook weer lekker bedrijvig morgen is er de Beste fitter op het eiland Pampus georganiseerd door Geberit,Grundfos en Honeywell.
Er strijden dan drie van onze leerlingen om de eer , morgen maar eens even kijken hoe ver ze komen.
Ik heb ze laten oefenen en even bij gepraat wat ze daar kunnen verwachten allemaal korte opdrachten op snelheid, maatvoering en kennis
Ook heb ik weer een gastles georganiseerd voor het Horizon college en een gast spreken uit genodigd.
Marco van Alen van Stork Air heeft een presentatie gegeven over ventilatie en werking van een Wtw-unit en het onderhoud daarvan.
Drukte genoeg dus zeker ook met de verzorging van de vervoersmiddelen thuis alles staat al weer te glimmen in de garage en klaar voor te volgende activiteit .
 

Bijna geen tijd om mijn blog bij te werken en een vermoeid lichaam uit eindelijk toch weer bij de Quest uit gekomen en in de relax modus van en naar het werk gefietst heerlijk die regelmaat.
Het is jammer dat ik me zelf niet kan op delen collega Cees gaat morgen om zijn nieuwe Quest en ik wil hem alvast veel veilige Kilometers toewensen.
 
 
 
 
Tot de volgende keer
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten