donderdag 16 mei 2013

Haantje de voorste

Het paneel en en aansluitingen 

Warmtepomp voor montage gaat boiler
Duurzaam is het toverwoord van de tijd en daar houden we ons allemaal druk mee bezig , momenteel quest ik elke dag weer lekker op en neer van Twisk naar Heerhugowaard en visa versa.
Het kan niet groener het is altijd moeilijk om een balans te vinden tussen duurzaam en comfort .
Zo ook bij dit systeem net nieuw in Nederland en bij Installatiewerk , door mijn netwerken heb ik als een van de eerste het systeem kunnen bemachtigen.
Het wijkt af van alle ander systemen het werkt ook bij nacht en alle weer omstandig heden het zwarte paneel ( verdamper ) kan op het dak of muur gemonteerd worden.
De energie word door de warmtepomp van buiten naar binnen in de boiler gebracht en omgezet in warm water.
Hierbij word gebruik gemaakt van het koelmiddel A134 en de verschillende aggregatie toestanden van het middel.
Er hoeft bij dit systeem niet geboord worden en kan dus geplaatst worden in de verstedelijke gebieden en renovatie projecten.
Er zijn ook nog gotere varianten voor het verwarmen van woningen en zwembaden ,in de eerstee week van juni gaat de boiler in bedrijf.
Over de in bedrijfstelling , montage en werking zal ik na die tijd nog verslag van doen nader info te verkrijgen bij vermelde link.

De hoofd componenten bij elkaar
info@adgdynamics.nl



Tot de volgende keer

4 opmerkingen:

  1. Hoi Matthijs,

    Ben wel benieuwd naar dit systeem.
    Naast al mijn zonnepanelen zoek ik nog iets om mijn gasconsuptie te beperken

    Gr
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Matthijs,
    Je link is een emailadres. Ik denk dat mensen misschien liever eerst eens op hun website neuzen (ik ook): http://www.adgdynamics.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Matthijs.
    Even wat anders. Weet je maatje Cees in Noorwegen een bijzonder ontmoeting heeft gehad met Bobslee Strada Adri?
    http://a3manh.blogspot.nl/
    Ook op vakantie aan het werk denken. Een krachtcentrale willen bezoeken........;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Matthijs,

    Ik heb dit bedrijf een mail gestuurd met wat vragen.
    Als dit project enige kans van slagen wil hebben, dan mag hij wel wat gaan doen aan communicatie.
    Op al mijn vragen die ik gesteld heb krijg ik geen duidelijk antwoord.
    Over prijzen laat hij helemaal niets weten.
    Wel weet ik dat hij nu dezelfde verwarming heeft zoals wij die hebben……..

    Op mijn 2de mail waarin ik nogmaals vraag om uitleg komt helemaal geen antwoord meer.
    Jammer maar helaas.

    Gr
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen