maandag 10 juni 2013

Koud, wind en muggen

Ee oase van rust op de Kolhornderweg 
Van morgen om 6.15 de Quest aangetrokken en aan de rit naar Den Helder begonnen het was koud en de noorder wind op de kop.
Na een week is het weer een stukje groener geworden in vergelijking met de week ervoor , ook ziet het overal droog.
Op de terug weg werd er ook op diverse plaatsen beregend de heen weg ben ik door Middenmeer gefietst.
Zoals het niet mag over de hoofd rijbaan  , maar bromsnor lag nog op een oor en ik had rug dekking van een trekker.
Ik was net iets sneller en had daardoor geen last van duwende autos en was vlug door het dorp heen zonder gehobbel of te krappe bochten.
Langs de Amstelmeerdijk waren ondanks de wind hele zwermen met muggen mond dicht, bril op en neus afgedekt.
Op de terug weg heb ik de Waardweg genomen deze gaat van de week op de schop en zal verder afgesloten deze week.
Vervolgens de Kolhornderweg waar alleen de bewoners rijden heerlijk rustig, na 44 Km de fiets weer veilig in de garage gezet.
langzaam wordt het groen in de Wieringermeer
Cycle Vision 2013 gaat jammer genoeg niet door ,maar er is wel wat te doen op de RWD baan in Lelystad op 29-6.
Het begint om 12.00 uur , het vertrek in Twisk is om 9.00  en uur later aan de voet van de Houtribdijk.
Wie o wie heeft er zin om mee te fietsen laat het even weten , ook waar je op aan kleeft en de koffie die ik moet zetten.




Tot de volgende keer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten