zaterdag 8 december 2012

Schwalbe feestje voorbij

Vredestein nog in de verpakking






Twee verschillende breedte maten 
Vorige week had ik nog even contact met Wim die druk doende is met allerlei testen van banden en het na bouwen van een echt fietspad.
Ik ver melde dat het schwalbe gehalte van de test banden erg hoog was , zijn antwoord was daarop regel jij dan even wat Vredestein banden.
Daarop heb ik contact gezocht met Harry Peppelman en heeft de banden opgestuurd  en zij inmiddels in Twisk aangekomen.
Wim de banden komen er aan we contacten nog wel even hoe ze in de Woude komen of haal je ze af in Heerhugowaard.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hi Matthijs,
    Ik wil wel met de auto naar HHW komen. ik stuur je nog een mailtje.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen