maandag 31 december 2012

Het was me het jaartje wel

Beste volgers het was me het jaartje wel veel ups en een paar downs , ik ben wat minder gaan fietsen doordat het lichaam niet wilde.
De oorzaak was dat ik vorig jaar ziek geweest ben en niet op het oude niveau ben terug gekomen in combinatie met veel drukte.
De drukte was het huis buitenom schilder 200 uren arbeid zaten er in weekenden en avond uren en dat heeft kilometers in de Quest gekost.
Maar de kunst is om van de nood een deugd te maken een motor was de oplossing een wens die ik al lang had is in vervulling gegaan.


Ook een hele belevenis  was het fietsen met de MTb tegen de Alp d Huez met de Oliva Fietsvrienden op gevolgd door een op en neert naar Roemenië.
Dit samen met mijn ouder vanaf mijn 15 levensjaar was ik niet met ze op vakantie geweest , mijn vader had prostaat kanker gehad en zag tegen de reis op.
In november was het echt schrikken toen ging mijn moeder met een rug pijn naar dokter en kwam terug met asbest kanker hoe verloop zal zijn is afwachten , achteraf heel blij met de reis samen
Ik had dagen over en heb aangeboden ze even op en neer te rijden ,50 jaar terug in de tijd en heb er leuke contacten aan over gehouden.
Ook heb ik nog enkele leuke motor tochtjes gemaakt in mei 2013 komt de klapper en ga weer de Alp bedwingen de fiets gaat voorruit en zelf met de motor.
Waar ik jaar ook niet aan toe gekomen ben is zeilen met mijn Middellandse zee Jol een klein bootje op de Vliet achter onderdijk.
Dit ga ik in 2013 weer op pakken net zo als meer tochten fietsen , mogelijk 27-1 de Noordelijke Velomobiel tocht.
Ook wil ik er meer met de MTb en de motor op uit en vooral gezond blijven en van alle momenten genieten.
Verder ben ik een rijk man een mooi gezin allemaal gezond en rijk aan contacten wat heeft een mens nog meer nodig.
Bedankt voor het volgen van mijn blog en zal het op gepaste tijden blijven updaten en wens ik iedereen een
alles wat goed is in 2013 toe.


Tot de volgende keer in 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten