zaterdag 3 maart 2012

Lang leve Marktplaats

De oude trampoline was in januari over de kop gewaaid en toen ontdekte ik een scheur in het frame, de buitenrand en het vangnet waren stuk.
Er komen veel kinderen bij ons over de vloer en je zou er niet aan moeten denken dat de trampoline tijdens gebruik in elkaar stort met alle gevolgen van dien.
Dus maar even op het web op en daar had ik een trampoline nieuw in de doos voor 150 Euro op Marktplaats een afspraak maken en klaar.
Het kostte me een avond en 25 Euro diesel en opzetten .toen kon er weer gesprongen worden.
Zelf heb ik heel veel beweging en de kinderen worden op deze manier ook flink gemotiveerd om in beweging te komen.
Ik merk dat soms de animo daar in ontbreekt de tv en computer spelletjes geeft de jeugd al een heel deel van de dag besteding.





De verpakking met beknopte montage voorschriften




Bijschrift toevoegen

de nieuwe trampoline word getest
vandaag boeren luchtjes om huis
Ook werd er vandaag weer drijfmest uit gereden het land is droog en de kelders zitten vol , dit betekend dat de was een dag niet naar buiten kan,
Deze gaat dan ruiken naar de uitgereden mest en dat kan de bedoeling niet zijn, daarvoor woon je op het platteland.



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten