vrijdag 24 januari 2014

Weekend

Mooie oogst
Zo het is weer weekend en met een mooie stand op de teller een dikke 500 in een week tijd een mooie afstand.
Er valt niet zo veel te melden over de Quest , werk en andere avonturen behalve dat de race kap me heel goed bevalt bij deze lage temperaturen .
Ik heb nog geen last gehad van mijn luchtwegen door het inademen van koude lucht , wel van onwillige automobilisten.
Binnen een kwartier twee maal gesneden door een bedrijfsbus .
De eerste maal een bus uit een zij staat en de tweede maal een tegemoet rijdende auto die zonder richting aangegeven mijn weg blokkeerde .
Het is dan wijs dat je stopt ze zijn groter en zwaarder als ik en aan brokken heb je niets anders dan narigheid.
Ook een maal een fietser bijna omver gereden niet gezien geen verlichting het blijft oppassen onderweg in het donker .
Ook al een keer een wit fietspad gehad niet van de sneeuw maar van het strooi zout , de winter kan volgens mij nooit meer lang duren

Dik 19 uur gefietst

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten