dinsdag 7 januari 2014

Misschien ook de Noord-Hollanders naar NVT

Twisk Sauwerd (makkelijk door fietsen )
Het was vandaag weer een Den Helder dag en daar worden soms ideeën geboren samen met cees hadden we bedacht om deel te nemen aan de Noordelijke Velomobiel Tocht.
De bedoeling is om zaterdag te vertrekken en een nacht over in Groningen , de volgende dag de tocht en vervolgens  naar huis.
We wachten zo lang mogelijk met ons aan te melden in verband met de weer voorspelingen als het te koud is, sneeuw of storm blijven we lekker thuis .


De makkelijk doorfiets route



Lengte:
149.93 km
Duur:
6 uur en 0 minuten
CO2 besparing:
22490  gram
Energieverbruik:
3678 Kcal

Of de racefietsroute


Lengte:
162.59 km
Duur:
6 uur en 30 minuten
CO2 besparing:
24388  gram
Energieverbruik:


Tot de Volgende keer
3985 Kcal





3 opmerkingen:

  1. Kunnen we niet aanstaande zondag de Noord-Hollandse velomobieltocht doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste wilco ,

      Ik denk dat ik dan thuis mijn punten niet scoor , mischein zijn er wel andere VM rijders die een blokeje om willen.
      Deze kunnen gebruik maken van mijn blog als ze het lezen.
      Zet 18-4 alvast in de agenda de Ronde van Texel.

      Groet Matthijs

      Verwijderen
  2. ik ga vast duimen voor een beetje redelijk weer en alhier wat 'masseren en kneden' om mee te kunnen delen dat ik alweer een weekeindje weg ben....

    BeantwoordenVerwijderen