zaterdag 18 januari 2014

Op naar Groningen

Weer met zijn drieën op pad

Over enkele uren komt Arnold mij op pikken in Twisk en daarna naar het monument op de Afsluit dijk fietsen waar we Cees ontmoeten.
Arnold zou niet mee, maar kon het niet verkroppen dat we met zijn Tweeën zouden af reizen naar Groningen.
Het is wel toevallig de plaatsen waar we doorheen fietsen zijn nu constant in het nieuws en ik wist van het bestaan niet af.
Het weer gaat ons mee helpen ander dan op de heen reis van de OBT de wind schuin in de rug en 10 graden.
Morgen meer bewolking en een draaiende wind vanuit het oosten en daarom met de ries naar huis wederom de wind in de rug.
De fiets is al gepakt en staat te wachten in de garage , dit dacht ik gister morgen ook maar de achteban stond plat .
Voor de makkelijke weg gekozen en met de auto gegaan , bij reparatie en controle kon ik niets vinden en heb er een nieuwe binnenband in gezet.
We slapen in het zelfde hotel samen met onze Questen , je zou er niet aan moeten denken dat ze bijvoorbeeld gebruikt worden voor joy riding met alle gevlogen van dien .
We gaan er een gezellige dagen van maken en zal er verslag van doen hoe alles is verlopen.


Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Tot morgen dan! 5:00 uur stap ik in de Quest richting Sauwerd en hoop er dan op tijd te zijn :)

    Groet,

    Dirk

    BeantwoordenVerwijderen