dinsdag 12 februari 2013

Wat is bloggen toch leuk

9.30 koffie tijd
Wat is bloggen toch leuk en de reacties daar op, gister belde Bart van Ventisit me op waar ik de foto van de Boot Quest had gemaakt.
Ik heb hem verteld dat deze in Leeuwarden is gemaakt op de Holland boot , en de vraag was of deze man ook op de Hiswa zou staan.
Ik kon daar geen antwoord op geven , wel is er een telefoon nummer zichtbaar op de op mijn blog geplaatste foto's .
Bart ging er achteraan , we hebben nog even bijgepraat over het een en ander Bart heeft ligfiets overstijgende plannen.
Van de zomer was ik met het bedrijf te uit eten in Castricum en daar kwam ik Ventisit al tegen in de horeca , zittingen op de buiten stoelen.
Ook zijn er plannen om in de maritieme wereld producten te verkopen waar wij als ligfietser al jaren tevreden gebruik van maken.
Van morgen melden zich twee mannen in de vorm van Kees van Hattem en Sebastiaan Talsma zich koffie tijd bij Installatiewerk.
De mannen waren naar de opendag afgelopen vrijdag naar me op zoek geweest, op het laatste moment werd ik ingezet op de vestiging in Den Helder.
Ik heb de mannen uitgenodigd via mijn blog , ze wilde nog wat extra tekst en uitleg over de activiteiten en de werk wijze van Installatiewerk .
De open dagen zijn goed bezocht en we hebben de nodige inschrijvingen al weer binnen nu maar afwachten wat er de komende tijd nog binnen komt.
Uitleg met tekst......


....en beeld.



Eerder geplaatse foto.. met Ventisit
Wat is het toch lekker om in het licht naar te fietsen
De terug reis was een genot de lamp hoeft niet meer op richting huis en dat fietst toch een stuk plezieriger dan in het donker.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten