maandag 23 april 2012

Van Den Helder over Wieringerwerf naar huis



Wieringerwerf


Wederom weer naar Den Helder en dit zonder regen van morgen had ik er niet zo veel zin in het had geregend en gedonderd van nacht.
Eenmaal in de fiets was dat weer vlug vergeten en bedacht ik dat ik over Wieringerwerf naar huis kon om Gerorge Krug te bezoeken.
George zit in de lappenmand en wacht op zijn operatie en had zich ook afgemeld voor de Ronde van Texel .

Cees in de achtervolging

Lekker achter alkaar aan racen over Wieringen

Geeorge is lopend patiënt

Later op de dag George even gebeld en gevraagd of ik welkom was , samen met Cees op gefietst en die had een snelle route naar Wieringerwerf een brug vanaf Wieringen zo de Wieringermeer in.
De route was simpel na de brug rechtuit naar de A7, deze weg volgen en zo Wieringerwerf in rijden.
Al vlug arriveerde ik bij George en Anneke lekker even bij gepraat over van alles en nog wat, wat George het meest miste was het fietsen en de sociale contacten.
Op zich gaat het fietsen wel maar het in en uit de Quest klimmen was de hindernis, daarom staat de Quest werkeloos in de schuur.
George ik hoop dat je vlug van je probleem afgeholpen word en wens je een spoedig herstel



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten