maandag 2 december 2013

Tijd te kort

ook nieuw rubber aan de voorkant en nieuwe remblokken
Uitgevoerd bij:
 Ik prijs me gelukkig ook al heeft het de laatste tijd tegen gezeten , met al mijn hobby's te veel om te doen.
Eigenlijk kom ik altijd tijd tekort en evengoed nog 10000Km kunnen rijden met mijn vorig jaar aangeschafte Honda een oud beestje maar in de kracht van zijn leven .
Het is nog een fraai exemplaar met een volle kuip en een koffer set , heerlijk voor als je spullen wilt mee nemen .
Maar zo als alles heeft alles zijn onderhoud nodig ook de motor ,ik zou het zelf kunnen maar de fijne kneepjes mis ik .
En zelf banden om liggen daar heb ik de spullen niet voor en dan zit je ook dicht bij de remmen , dus besloten om het bij Snoek motoren in Heerhugowaard te laten uitvoeren.
Deze heeft ook de motor in onderhoud gehad bij de eerste eigenaar.
Van deze man heb ik de gegevens en het is leuk om te weten en heeft deze motor nieuw aangeschaft en ik heb wel eens lopen danken aan wat zwaarders en nieuwers.
Dit gaat niet door de motor is relatief zuinig , handelbaar en doet het bijzonder goed op lange afstanden en past bij mij .
ook de loop van de motor is weer helemaal top en ik kreeg de opmerking mee hij is weer als nieuw en je hebt er goed op gepast en gereden .
En zo was het het voelde als nieuw en reed weer strak , wel oppassen met nieuw rubber de banden zijn vettig de eerste kilometers.
weer razend benieuwd waar we volgen jaar weer belanden in welk land ik hoop van een weekje vakantie .

In de kracht van zijn leven en10000 Km verder als vorig jaar

Nieuwe achterband, kettingen en remblokken

Nog goed uitziende Honda cb750 f2 bouwjaar 1995
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten