dinsdag 28 februari 2012

Uit de oude schoenen doos


in mijn jonge jaren
 Soms kom je wel weer eens wat tegen een viertal oude foto's in een actie, ik kan het me nog herinneren.
Ik had al diverse keren in een Canadeese kano gevaren en die was stabiel en dit was duidelijk een ander verhaal.
Het speelde zich af  voor het ouderlijk huis in de dorpssloot de beelden spreken voor zich.
Trompert brug bijna klaar
De Trompert brug is bijna gereed, sinds november moet ik fietsen er was een omleiding maar die was niet Quest proef.
De nieuwe brug is een hele verbetering met open brug leuningen, de oude had  een U profiel en een kleine auto kon er in schuil gaan.
Dus de Quest verdween wel eens helemaal uit het zicht en het was soms bijna raak dat er een aanrijding was.
Er was geen ontkomen aan je zat dan klem tussen de muur en een auto, ook op een dag was een bukker geschept.
De race fiets lag helemaal in elkaar en de bestuurder stond naar de overblijfsel van zijn fiets te kijken, dus een hele verbetering met een door kijk brug .



Alleen het wegdek ontbreekt nog
een jonge bestuurder
Tot slot had ik nog een opgeluchte Kees van Hattem aan de telefoon zijn stem klonk opgelucht en hij had het prima naar zijn zin in Groningen.
Hij had veel gewandeld en was druk aan het klussen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten