donderdag 2 februari 2012

even polshoogte nemen

een dichte wand met een koe die kuilgras eet

Koeien etend in het voerhek
In een van mijn vorige berichten had ik over een loopstal geschreven en ik fiets er elke dag langs en vandaag besloot ik even langs te gaan.
Ik wilde eens even kijken hoe het binnen klimaat was de plastic muur sluit goed  af en van de wind was binnen niets te merken.
Buiten was het -4 en inde stal een graad in de plus, de koeien waren zeer te vreden en stonden op een rantsoen van kuilgras, bierborstel en biks.
Bierborstel zijn de vaste stoffen die over blijven na de productie van gerstenat ook wel bier genoemd.
Morgen gaat de meester zelf weer in de schoolbank, met een paar collega's gaan we naar Stork-air daar morgen meer over.
Aanstaande maandag naar de VSK een beurs voor  de installatietechniek in Utrecht, dus er gaat pas dinsdag weer  gefietst worden.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten