woensdag 5 maart 2014

Terug keerende zaken

De flyer van het aankomende Alpen avontuur
 Het jaar is net een cirkel en elk jaar rond de zelfde tijd komen verschillende dingen terug zoals de Alpen tocht.
Er zijn nu ronde de 80 aanmeldingen , mensen die voor het goede doel de strijd met berg aangaan een nobel streven.
Als er nog mensen zijn die wat over hebben het doel kan dat en het is zeer welkom , kinderen horen te spelen en niet ziek te zijn.
In mijn vorige bericht heb ik laten zien dat er allen maar kunststof leidingen worden gebruikt , maar het oude aanbakt breng ik nog steeds bij.
gelukkig heb ik leerlingen die daar nog voor openstaan en de kunst nog willen leren , dat houdt in dat ik het zelf eerst voor doe.
Het is net als  of ik het gisteren nog voor de laatste keer heb gedaan en het resultaat een mooie uithaaling in een dikwandige buis.
Een zelf gemaakt T stuk

Er kan zo een buis opgepast worden

Ze zijn er weer de scholeksters
Nabij Opmeer in de lage hoek komen elk jaar de scholeksters weer bij elkaar in de laatste week van de vorige maand waren ze er al.
Het lijkt wel een ontmoeting plek om weer een nieuw gezin te vormen het kondigt echt het voorjaar aan  elk jaar een terug keerend tafereel .
Ook verdwijnen er dingen zoals het op linnen gedrukte rijbewijs een dezer weken ga ik de nieuwe versie ontvangst nemen .
Het linnen rijbewijs verdwijnt

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten