dinsdag 18 maart 2014

Onverwacht

Te koop Qust412
 Het kan raar gaan en het kan op komen als poepen ik heb van middag een nieuwe Quest besteld en de Q412 komt te koop.
De fiets is uit gerust met een aantal extra opties:
-57 tands voorblad ipv 53
-richting aanwijzers
-dubbele spiegel
-tweede accu
-tweede voorlamp
-90 mm trommel remmen
-brede achtervelg
De Quest is van juni 2010 en heeft nog geen 30000 km praktijk ervaring en is schade vrij , wel heeft er iemand in de tunnel geknepen .
De staat van onderhoud is goed , ketting wiel , veerpoot , freewheel en wat spaken vervangen .
De reclame kan er zo af maar is gemaakt van reflectie folie, nadere info te krijgen bij Velomobiel.nl of bij mij .
Dan zijn er ook nog geplande acties zoals de ronde van Texel over precies een maand is het zo ver , nu nog drie aanmeldingen.
Ik denk dat dit aantal nog zal groeien en de meest afwachten wat het weer gaat doen op goede vrijdag .

http://www.velomobiel.nl/stats.php?fiets_id=576


Volgende maand is het weer zo ver

Tot de volgende keer

5 opmerkingen:

  1. Hi Matthijs,
    Proficiat met je bestelde nieuwe Quest. Waarom dit zo uit de lucht lijkt te vallen horen we nog wel een keer.
    Gisteren stond ik op de pont in Akersloot naast een meneer in een busje.
    'Ken je Matthijs Leegwater' vroeg hij. 'Ja hoor' antwoordde ik.
    Blijkt een oomzegger van je te zijn.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wim ,dank je wel en ik ben soms wereld beroemd in West-friesland en omstreken.

    Groet Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Anderhalf jaar geleden was je er4 nog niet aan toe, zoiets moet groeien dus. Wordt het een XS? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Douwe,

    Dank je wel en het wordt geen XS , dan ben ik helemaal een Sintbenard in een te kleine mand.

    Groet Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor Matthijs een nieuwe rijdt echt weer super ben er ook erg tevreden mee

    BeantwoordenVerwijderen