vrijdag 16 december 2011

Het ging bijna twee keer mis.

Van morgen was ik wat later dan normaal het regende en er was wat meer verkeer op de weg.
In Abbekerk was de eerste klapper bijna een feit een bestelbus kwam van een pad afrijden en zag me over het hoofd.
we reageerde alle bij snel ik week uit en en de bestuurder remde en op een haar na ontweken we elkaar.
de tweede misser was bij de afslag Berkmeer dijk afslag Krusemanlaan, een scooter ik zag hem al aankomen in mijn spiegels.
Tijdens het afslaan zou en moest de scooter er voorbij, hij remde laat op een nat wegdek (rood wegdek).
Ik weet nog uit mijn motor tijdperk dat dit gladder is dan de zwarte variant de scooter ging dus onderuit.
De bestuurder had geen helm op en geen achter verlichting en het geluk dat er geen schade of letsel was.Hij was er nog al nuchter onder de bestuurder en het was volgens hem dood normaal dit soort gedrag.




opstelling in de garage.


                   de cv ketel in de kamer
van de andere zijde

De foto's die ik heb toegevoegd zijn van mijn installatie thuis, morgen de kachel maar weer eens schoon maken.
Deze alternatieve (wel technisch hoogstaand) geeft wel extra werk 1 maal in de maand afhankelijk van gebruik moet de stof zuiger er bij.
Ook moet de voorraad pellets met 15 Kg per dag worden bijgevuld met pellets, maar dat mag de pret niet drukken.

Tot de volgende keer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten