zaterdag 23 november 2013

Zes gram rubber

Oude en  nieuw
Toch maar besloten om de Black Panther te vervangen door een nieuwe uitvoering na ruim 11000 km verder en twee lekke banden.
Een mooie afstand met weinig problemen , ik had het idee dat ik meer arbeid moest verrichten doordat ik nu op de nokken reed.
Ook is de kans op lek rijden groter doordat het contact vlak met de weg groter is dan als je alleen op de de verhoogde  weg rand rijdt.
Ook heb ik de ervaring om niets aan je fiets te doen vlak voor een evenement zoals een OBT en kan er nu nog een maand woonwerk verkeer mee rijden.
Lekke banden in het donker is het ergste wat je kan overkomen in deze tijd je koelt hard af als je uit de relatief warme Quest komt
Gewicht nieuw
Wilco bedankt voor het melden van het foutje ,ik heb het na gewogen en de titel veranderd , nu klopt het verhaal weer.
Gewicht oud
Tot de volgende keer

2 opmerkingen: