woensdag 31 juli 2013

Even op en neer naar Dronten

Van de week was George Krug even om de koffie met d vraag of ik even zin had om even mee te fietsen.
Dat was niet tegen dove mans oren gezegd na al dat klussen was ik we toe aan een verzetje en had Cees Roozendaal en Jan Geel ook geactiveerd .
Alle bij  waren er direct klaar voor , Koffie bij de familie geel en om  10.00 uur was het vetrek en om 12.00 waren we al op plaats van bestemming.
De rit was voorspoedig verlopen voor de wind dwars door Lelystad en de Wisent weg , de terug reis hadden we dus alles tegen.
Onder aan de dijk hebben we de inwendige mens nog even versterkt en vervolgens naar Enkhuizen te fietsen .
Het brak me nog wel even op na 14 dagen niet Questen verlies je toch wat conditie in enkehuizen nog even een bezoek gebracht aan Jan Reus.
Het nieuw ligfiets Mekka aan deze kant van de dijk ik was er nog nooit geweest , Jan heeft daar een mooie werkplaats waar mooie dingen gemaakt worden.
Het beeld materiaal kan ik er niet bij doen wel een camera mee maar zonder SD kaart en dan gebeurt er weinig .
Voor de beelden kan het Blog van Cees Roozendaal worden bekeken


Tot de volgende keer

Toch nog even wat geleende foto's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten