woensdag 24 juli 2013

Anders dan gepland

Ook nog even tegels achter de uitstortgootsteen
We zouden nog even weg maar het lot heeft anders beslist de vader van mijn vrouw is overleden en daardoor is de drang om weg te gaan over .
De bijkeuken lag al 14 jaar braak en moet nodig opgeknapt worden het plafond ,de wanden en de vloel krijgen een grondige beurt .
De wanden krijgen een glasvlies behangetje , het plafond een gipsplaaten en het geheel word afgeschilderd  en de vloer krijgt een pvc vloer.
Zo zit aan elk voordeel een nadeel ik hoef straks niet in de weekenden aan de gan en kan ik besteden aan leuke dingen .
Het overige hout werk krijgt een olie gedragen hoogglans verf met een witte kleur , zo zie je maar weer de vrije dagen worden weer goed besteed.
Het opberg hok en het dakraam vers in de verf

Misschien ga ik volgende week wel even een rondje om met de Quest of motor of met het gezin en fietsen naar Texel.

tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hi Matthijs,
    Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Kan me goed voorstellen dat 'lekker met vakantie', niet meer zo lekker is.
    Sterkte.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen