maandag 29 september 2014

De keuze is reuze

Dit is hem geworden
 Mijn Laptop is pak hem beet al een jaar of 8 oud en begint het minder goed te doen en dan wil je wat anders alleen wat ?
Een laptop, iPad , tablet het is een twee in een geworden een tablet met een toetsenbord voor de grotere teksten.
Ook heeft deze uitvoering een office in de koop ingesloten er kan dus ook professioneel  mee gewerkt worden word, exel en PowerPoint .
Het grootste voordeel is nog wel dat het geheel compact is en mee kan in de Quest, motor of fiets , tijdens mij reis naar Frankrijk heb ik toch het digitale leven gemist.
Op een telefoon kan het ook maar dat is behelpen vind ik het is me te klein en allen touch screen ik kan er niet aan wennen vandaar deze combi .
Tijdens de zoek tocht op internet zie je zoveel en alles lijkt op elkaar en in de winkel is dat niet veel anders het verschil is je kunt het vasthouden en vragen aan een verkoper.
Dat maakt het wel een stuk makkelijker zeker als er een verkoper is die nog verstand heeft van zaken en niet van de pellet af staat te verkopen .
Nu afwachten hoe lang alles weer heel blijft en werken de Asus Transformer Book T100TA-DK065 de keuze is reuze en je voelt je net een kind in een snoepwinkel.
In gebruik

Er is weer voldoende test martiaal aanwezig

Thuis wachte ook me ook nog weer een verrassing een doos van Vredestein met daarin 5 banden die ik weer op mag rijden .
Ik ben de tijd kwijt maar denk toch dat ik al jaar of 8 test rijder ben en heb al een hele stapel banden afgereden .
Met elke band een eigen verhaal en een aantal afgelegde Kilometers gaan deze retour afzender voor onderzoek.
Ook komt Bike Motion er weer aan en ga nu heen in een compleet andere samen stelling namelijk met mijn zoons .
ook al willen ze het nog niet weten ze beginnen op hun vader te lijken en het fiets virus sluipt er langzaam in.
Zondag 19-10 tijdens de wedstrijd LEL ga ik naar Utrecht en zal no kijken of er noviteiten  zijn.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten