zaterdag 19 april 2014

Dag Quest 412

Even een proef rondje
Na een mooie tocht gisteren en met 27063 Km op de teller heb ik afscheid genomen van de Quest 412 .
In juni wordt de Quest 412 4 jaar en verkeerde nog in een goede staat met een paar kleine gebruik sporen.
Alle Questen die regelmatig gebruikt worden hebben daar wel last van heb ik aan Bart uitgelegd alles op zijn lengte afgesteld .
Ook verteld hoe het nodige onderhoud gedaan moet worden en nog wel het belangrijkste doe vooral de eerste tijd voorzichtig .
Niet te hard door de bocht en pas op met harde wind , Bart heel veel plezier met je aankoop en veel veilige Kilometers .
Nu afwachten wanneer mijn nieuw afgeleverd gaat worden  ,Ymte verzekerde me dat dit voor Cv gaat gebeuren .
Er stond ook nog een gele nieuwe klaar en kan in principe volgende week al weer rijden , het overdenken waard.
Ook moet ik in training voor mijn tocht naar het zuiden van Frankrijk met de Gazelle en Bart zij al als jij die nieuw Quest ophaalt .

Gaat dit niet gebeuren en ik denk dat hij gelijk heeft , ik ga er over na denken.
Tekst en uitleg gegeven
De eerste rit in pas aangeschafte Quest

Dag Quest 412 , Bart veel plezier

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hoi Matthijs nu maar afwachten en trainen, Bart veel plezier en veilige kilometers met de 412.

    BeantwoordenVerwijderen