zondag 15 december 2013

OBT beraad

zittend aan de vergader tafel
Van middag was er een OBT  bespreking in huize Leegwater Arnold, Cees en George waren aangeschoven .
Cees zit met de gezelligheid thuis en George tobt een beetje met zijn gezondheid en denkt dat hij het niet red naar Tilburg.
Uiteindelijk komt het er op neer dat George met de auto die kant op wil en Cees zoekt nog iemand om mee te rijden en terug met de fiets te gaan Arnold en ik ga met de fiets naar Tilburg behoudens het weer , de uitdaging om een nacht wakker te blijven en te fietsen is groot genoeg.
Als ons gezin denkt om naar bed te gaan stappen wij in ons Quest en hebben om midden in de nacht (24.00 )voor de Opel dealer in Hoorn aan het Dampten .
We willen tussen de 25 en 30 Km per uur fietsen en hebben we afgesproken dit vol te houden om niet stuk te gaan onderweg.
Dit om als er aanplakkers zij die nog fris zijn en de snelheid op te voeren, ook kunnen die bekijken hoe laat we op de aanhaak plekken zijn.
We gaan rijden op de routen van de Fietsersbond deze zal ik in de loop van de week nog even op mijn blog zetten met de geplande tijden er bij .
De Questen worden weer in de goede richting gezet

Klaar voor de start

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Schrijf net bij Cees dat ik het een dapper besluit vind dat hij ervoor kiest om NIET midden in de nacht per Quest naar Tilburg te vertrekken. Net zo dapper is het dat jullie dat avontuur wel aangaan. Ik kijk erg uit naar jullie route en de mogelijke aanhaaktijden. Wellicht is het handig om telefoonnummer uit te wisselen om via What's App een groepje aan te maken. Als jullie regelmatig een berichtje doen waar jullie zijn, dan is het voor aanhakers mogelijk om in te schatten hoelaat jullie waar zijn.

    Succes met de voorbereiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heren,

    Is 12 uur vertrekken niet wat vroeg. Vanuit Nieuwegein wil ik vertrekken om 06:30. Dat moet voor jullie in 4 uur zeker te berijden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen