maandag 11 november 2013

Update OBT 2013

De OBT 2013 leeft , zelf heb ik me vandaag aangemeld en het viel me op dat er nog niet zo veel aanmeldingen waren .
De oorzaak zal zijn dat het een dag na kerst gaat plaats vinden , Tony neemt daar veel risico mee.
Daar bedoel ik mee dat een aanmelding nog niet betekend dat iemand op komt dagen , het weer is van groot belang voor deelname.
Ik denk dat veel deelnemers op het laatste moment beslissen of ze wel of niet komen en dan is het bijna niet te plannen hoeveel oliebollen en andere zaken er moeten zijn.

hopelijk weer mooi weer OBT 2013
Ook op Facebook krijg ik reacties en het mail verkeer loopt ook goed , er is koffie aangeboden in Nieuwegein bij Rob Ruiten beek en Robert-jan wil ook aan haken Leiden en omgeving .
Welke knappe road master kan op zij of haar GPS een route maken en plaatsen , zodat we met een hele groep in Tilburg aan komen .
Morgen eerst maar weer naar Den Helder even bij praten met Cees en later op de middag komt George ook nog aan.
Dus morgen middag over Wieringerwerf naar Twisk en in training voor OBT , mijn lijf heeft wel wat te lijden gehad .
Niet fietsen door het overlijden van mijn moeder en de externe activiteiten , kom ik langzaam weer terug in mijn oude gewoontes .
Dan van George nog een vraag waar kunnen we deze chocolade melk kopen voor een redelijke prijs zie onderstaande link.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten