Vader dag cadeau |
Toch ben ik er van morgen aan begonnen met en interval van 12.000 Km te hebben afgelegd , eerst de lastigste kan van de kilometerteller.
Het eerste wat opviel was dat het manchet boven aan de veerpoot stuk was en dat heeft er voor gezorgd dat er vocht en nattigheid en smerigheid bij de bewegende delen konden.
Dit zorgde voor een gevecht om het veerpoot te demonteren het binnen werk en de nylon bus zijn versleten.
Zoals ook de rubberringen die tussen de veerpoten en de body zijn gemonteerd zijn uitgedroogd en hebben dus hun langste tijd gehad.
De andere veerpoot had geen problemen wel de machte die stuk begon te gaan en het achterwiel heb ik ook gedemonteerd en gecontroleerd op schade.
Morgen maar nieuwe onderdelen bestellen en volgend weekend de beschadigde onderdelen maar vervangen , nu alles dik in het vet in elkaar gezet
Remkabel eet veerpoot op |
Een gehavende kilometerteller kabel |
Niet echt smerig na 12000 Km |
Ook bijna geen remstof |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten