maandag 7 januari 2013

Een verlaat OBT bericht

Motorcol weer thuis
Tijden de OBT in Zwolle had ik mijn motorcol laten liggen in Zwolle en hij was gevonden en toonbaar gemaakt via de digitale snelweg.
Het verhaal word nog mooier Paulus had de col uitgeleend aan de partner van Wener Klomp die last had van haar nek.
Dus Paulus kon hem niet meer terug sturen en het sturen van een mailtje met mijn gegevens is wat hem nog restte.
Het woord en daad bij elkaar gevoegd is vandaag in een enveloppe via Oostenrijk en de post de col weer in Twisk gearriveerd .
Wat ik hiermee wil zeggen wat een organisatie en er zijn gewoon ook nog eerlijke mensen die het beste met iedereen voor hebben.
Werner en Paulus bedankt voor de medewerking en de volgende OBT.


Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Haa Matthijs,

    Leuk en goed dat jouw col weer terug is. Jessica moest een heel grote afstand rijden, en zij was de einge chauffeur voor de combinatie met de grote aanhanger.....en stond op met een verdraaide nek, een warmtepakking werkte niet zo goed, en ik had een onbekende col "over" dus dan is een en een al snel twee.....

    Maar dan is het natuurlijk top als uiteindelijk zowel Jessica geholpen is, alswel de col weer terug te krijgen bij de opgedoken eigenaar. Werner en Jessica, jullie daar weer voor bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen