woensdag 19 september 2012

De dag begon niet goed

Een lekke achterband
Het is rustig met de belevenissen met de Quest en soms zeker niet de moeite om over te schrijven, vamorgen begon de dag al niet goed.
Het trappen ging steeds zwaarder en twijfelde ik aan mijn zelf tot dat de achterkant van deQuest begon te swingen.
Als volleerd Quest piloot weet je dan wat er aan de hand is een lekke band aan de achter zijde , de Pm had het  laten afweten.
De oorzaak kon ik niet achterhalen en heb er een andere set om heen gelegd, toe ik naar huis ging stond de band weer leeg.
Ik was al laat klaar met mijn werk en had ook al een minder leuk telefoontje gehad en heb toe voor de makkelijke weg gekozen en een auto naar huis genomen.
Tijdens de reparatie van de achterband stapten er wel drie mensen die vroegen of ik hulp nodig had , ze dachten dat ik gekanteld was.
Naar deze mensen zwaai ik al meerdere jaren en heb je dan toch een bepaalde band op gebouwd en waardeer dat zich toch om mij bekommeren.
Ook ben ik vorige week bijna betrokken geweest bij een bijna ongeval de eerste keer werd ik ingehaald door een auto die een tegemoet komende fietser over  het hoofd had gezien ,
Het gevolg  renderende en rokende banden naast me en het hart in de keel en het ging op het nippertje goed.
De tweede keer was bij de nieuwe brug vlak bij de molen richting Opmeer, Vanaf Heerhugowaard is bijna niet te zien of daar verkeer vanaf tegenovergestelde richting komt en auto heeft mij niet gezien en ik de auto niet en dat is dan schrikken en een last second actie om elkaar te ontwijken.



Deze brug in aan bouw nu niet overzichtelijk
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten