zondag 4 november 2018

We fietsen nog

 Hier even een teken van leven vanuit Twisk , we zijn er nog en probeer elke week even een stuk te fietsen . Gistermiddag vroeg George nog of ik inspiratie had om een ronde te fietsen, het werd het rondje Twisk, Hoorn , Enkhuizen , Medemblik , Oostwoud en uiteindelijk Twisk .
Het Rondje over de West-Friese omringdijk is een van mijn favoriete rondjes er is altijd wel wat te zien bij elk jaargetijde . Wat vandaag opviel was de betrekkelijke rust op de fietspaden met dit mooie weer , voor ons gunstig . In Oostwoud zijn we even bij de familie Geel aan geweest , Jan zelf was weg ook een rondje om met zij Quest . Een hartelijk ontvangst door Annie met koffie , wat lekkers voldaan weer naar huis .
Ook rij ik tegenwoordig weer open op een hele mooie Twister en ben voornemens om er van de zomer een fiets vakantie mee te doen . Zoek nog een Banaantas en een tas boven op de bagagedrager van Ortlieb of Radical .






Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hé Matthijs! We kwamen elkaar onlangs tegen, maar ik wist niet wie je was. Jij was op die Twister, ik in een geel/witte Qxs. Banaantassen? Misschien kan ik helpen. Ik heb er twee van M5, al lang, nooit gebruikt. Mail me via bgr@psg.nl. (Purmerend)

    Groet, Ben

    BeantwoordenVerwijderen