woensdag 2 september 2015

Een vreemde Mango gespot

Een vreemde Mango 
Zo toch weer een teken van leven , het leven zit vol verrassingen en uitdagingen en fiets nog steeds mij woonwerk ritjes .
Maandag, donderdag en vrijdag naar Heerhugowaard en dinsdag naar Den helder goed voor goed voor een 214 Km per week .
Op deze dagen valt er weinig te melden en alles is al een keertje beschreven , vandaag was ik bij een opdrachtgever helder in het land met de ayto.
Het oog viel op een blauwe Mango plus bij de afslag van de poepende man op de Houtribdijk Lelystad / Enkhuizen .
Ik besloot  ook af te slaan en een praatje te haan maken , Ian bleek een Engelsman  te zijn vandaag vertrokken uit Assen delft richting Assen om vrienden te bezoeken .
Ok wist hij te vertellen dat hij met zijn Mango zeldzaam in zijn soort was in de Uk , wel was hij een Blauwe Quest tegengekomen ... Beekie ?.
Ik heb hem een nice trip gewenst an good weather , daarna weer vlug door naar huis .
Met een Engels bestuurder 

Eten en weer verder , een nieuwe tak van sport is dat ik adviseur ben geworden voor VideoSupport.me een App voor de digitale communicatie .
Het gesprek kan opgenomen worden en als pdf bestand opgeslagen worden als naslag werk .
Ook de exacte locatie word zichtbaar zodat er snel en gericht service gegeven kan worden met een data base van de storingen  of andere bijzonderheden.
De app kan ook voor ander toepassingen worden gebruikt bijvoorbeeld voor het maken van een offerte voor vervagen van een cv toestel .
De App is voor bedrijven die het service niveau willen verhogen naar hun klanten toe digitaal en toch persoonlijk .

Nieuwe tak van sport


Geen opmerkingen:

Een reactie posten