zaterdag 25 oktober 2014

Mijn ex Quest op service beurt


Bart weer tevreden naar huis
  
Afgelopen voorjaar verkocht aan Bart Vos en hij forenst tussen Purmerend en Amsterdam met veel plezier.
Bij de verkoop had ik hem beloofd om hem te helpen met onderhoud , zodat hij het de volgende keer zelf kan .
Bart heeft meer betaald voor de Quest 412 dan de prijs van een pakje boter bij de supermarkt en vindt ik enige service op zijn plaats  .
Nog veel leuker is dat je contact met elkaar hebt en ervaringen uitwisselt Bart aan het beging van zijn carrière en ik met een slordige 100.000 Km .

Even ruimte gemaakt

Bart leert snel
De Ervaringen zij positief van Bart fietst heerlijk in het rond en wat hem ook opviel dat hij veel bekijks heeft in de bewoonde wereld zeker als het toeristen zijn .
De methode voor en nadoen werkt altijd zo ook met Bart , werken en praten en een duidelijke uitleg over de aandachtspunten .
Wat troffen we aan nog schone remmen schoonmaken en een druppel olie op de draaipunten dan blijven deze het van de winter gangbaar .
Ook even de opbouw van de veerpoten laten zien daar troffen we een gebroken veer aan en heb hem het advies gegeven om twee nieuwe setjes te bestellen.
De Quest blijft dan beter in evenwicht en kan ook de veren beter afstemmen op zijn eigen gewicht deze verschilt no al met die van mij .
Bart weer veel plezierige Kilometers en dit was dan weer een fiets bericht , ik heb alle activiteiten buiten de deur gehad deze maand.
Dus dat wordt weer Questen de aankomende tijd.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten