vrijdag 22 augustus 2014

Besmet met ..... ?


Het fietsen virus is volgens mijn huisgenoten een ziekte de verschillende soorten en de technieken die er gebruikt worden , ik vind het prachtig
Met de fiets vakantie heb ik vm elke meter genoten en ook heel veel geleerd de Gazelle is een trekking uitvoering en fietst heerlijk.
Toch is deze fiets niet helemaal op gewassen tegen het zware gebruik tijdens zon vakantie , te licht gespaakt en het aluminium frame is niet helemaal stabiel .
Mijn achterbuurman Vittrio fietsen in Heerhugowaard had ook een mooie Duitse fiets in het assortiment vsf fahrradmanufaktur .

Koga taveller
Een mooie fiets en af montage voor een redelijke prijs , totdat ik in de tweedehands hoek kwam daar stond deze Koga met alles er op en aan en in zeer goede staat .
Met een XT afmontage, naaf dynamo , spiegel enzovoort precies wat ik zocht en voor veel minder . ook al is de fiets wat ouder is dat geen probleem.
De Gazelle heb ik doorgeschoven naar mijn zoon en hoop dat we beide met veel plezier rond rijden op ons fiets .
Tijden het proef rondje is direct merkbaar dat merkbaar dat de Koga spijker hart is en toch comfortabel , de afgelopen fiets vakantie smaakt naar meer.
Gazelle Fuente trekking
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten