maandag 14 april 2014

Tussenstand ronde Texel 2014

Nog een paar dagen en het is zo ver en het is Goede vrijdag 18 april en de weerverwachtingen zij redelijk.
Ook is het aantal aanmeldingen goed 16 in totaal , 11 stuks via ligfietsnet en 5 door de achterdeur .
De weer voorspelingen zijn redelijk als er maar niet zoveel wind hebben als vandaag , maar op Texel schijnt de zon bijna altijd.
De koffie staat om 8 uur klaar en 9.00 uur vertrekken we over de Cultuurweg, Ulkeweg, van Ewijcksluis , Balgzandweg, enz
Om 11.00 uur hopen we de boot te nemen naar Texel de kosten van de overtocht 5,50 Euro zijn voor eigen rekening.

Het weer is redelijk
Ook onze Muis komt naar Twisk

Tot de volgende keer

8 opmerkingen:

  1. Hi, ik zou graag als 17de meewillen met mijn oranje strada. Maar ik moet uiterlijk om17:30 weer thuis zijn in Amsterdam. Gaat dat makkelijk lukken of wordt dat krap?
    Groet,
    Winand

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste w,
      zelf ben ik om 17.30 thuis en het is niet mogelijk voor je als je met het programma mee doet .
      En om vergissingen te voorkomen het is aanstaande vrijdag 18-4 , een andere mogelijkheid is dat je eerder afhaakt.
      Het voordeel is wel dat de wind uit het noorden komt en er elk half uur een boot vaart.
      Je bent welkom , maar moet zelf zien hoe je je eigen programma laat verlopen.

      Groet Matthijs

      Verwijderen
    2. Ik woon in nieuw sloten dus dat wordt erg krap. Vanuit twiske moet ik ook nog met de veerpont. Zit erover te denken om tot den helder mee te rijden en dan alleen terug te gaan.
      Groet,
      Winand

      Verwijderen
    3. Winand,

      Ik vind het allemaal prima tussen 8 en 9 is er gelegenheid om even bij te komen met een kop koffie .

      Tot vrijdag Matthijs

      Verwijderen
    4. Kwam er net achter dat de start 60 km van Amsterdam is. Ik dacht dat het het twiske was bij oostzaan. Dus het gaat me niet lukken. Wens jullie wel veel fiets plezier toe.
      Groet,
      Winand

      Verwijderen
  2. He, Matthijs, ik had eerder gemeld dat ik misschien zou komen, misschien heb je me bij de achterdeurders geschreven, maar het gaat hem niet worden. Veel plezier met elkaar daar op Texel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Peter,

    Jammer en ik had je er nog niet bij geschreven nog afgeschreven het gaat je goed.
    We spreken elkaar wel weer .

    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Teso-kaartje is gekocht (was zelfs nog goedkoper); tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen