zondag 9 september 2012

het beurt niet vaak


 Het beurt niet vaak dat ik met mijn vrouw fiets we zijn achter de dijk om naar het Panna pad gegaan.
De Tropweere over gestoken en door getrapt naar De gouwe , Sijberkarspel ,de Weere, Abbekerk en weer naar Twisk.
Het fietspad lijkt wel een race baan voor elektrische fietsen ik schat 70 procent een trap ondersteuning heeft in de naaf.
Ook zag ik twee fraaie exemplaren staan met een ondersteuning van Bosch gemonteerd onder het trapstel gunstig voor het zwaarte punt.
Wat me opviel dat er heel veel vis zichtbaar was heel veel klein spul voorns ,baarzen en af en toe een snoek en zelfs heel grootte karpers .
Ik denk dat we Noord-Holland wel de ganzen provincie kunnen gaan noemen waar je ook komt het ziet er grijs van.



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten