vrijdag 6 april 2012

De negende editie De Ronde van Texel

het was van morgen alweer een gezellige drukte
 Van morgen had ik om 8 uur klaar en al even over achten waren de eerste deelnemers aanwezig en om iets over negen uur zaten we in de fiets.
We hadden een andere heenweg dan met eerdere tochten toen gingen we door Middenmeer , Slootdorp en over Wieringen.
De fiets paden in de Wieringermeer kunnen wel een op knap beurt gebruiken, vandaar deze nieuwe route.
Deze ging wel door Middenmeer maar over de rijbaan voor de auto's en na Middenmeer linksaf naar de Ulke weg.
Deze weg is voor het grootste gedeelte vernieuwd en brengt ons bij de Amstelmeerdijk richting Van Eweijcksluis.
Daarna de Balgzandweg dan is het nog een klein stukje naar de boot, waar we ruim op tijd waren, Katinka stond er al te wachten.
Ik had er nog meer verwacht maar het is gewoon niet anders, Ben zag ik al fietsen bij de Kooi brug in zijn Blauwe Quest de enige die de Afsluitdijk over durfde.
Klaar voor vertrek

Willem Vierbergen de vrolijke noot
Willem had ook nog een methode om de gehaaste automobilisten aan het lachen te maken en volgens Willem werkte het.
Het bewijs we zijn er geweest


De aankomst in de Cocksdorp

Nico Steur de andere helft van de TLC

Gezellig aan de koffie met wat er bij
Kees en Sebastiaan bedankt voor de koffie en het lekkers in de Cocksdorp, volgende keer is het de tiende editie en hebben Nico en ik besloten om weer iets te gaan doen.
Ook hebben wij besloten dat er meer leden mogen toe treden tot de TLC suggesties zijn zijn welkom.
Ik heb er al twee een rondje Hollands kroon en de forten route deze is vorig jaar gestart bij Wim en word op zondag 1-7 verreden en voor de eerst genoemde had ik ergens in juni in gedachte.
Op de terug reis aan de west kant van Texel


Op de boot naar Den Helder
Lekker uitzakken

Den Helder weer in het zicht
Ja en dan een korte omschrijving het was gezellig, fris en drie afmeldingen wegens ziekte Wim, Cees en George beterschap.
Van Cees kreeg ik nog een sms met een speciale opdracht, ik moest namens hem de De Muis en Katinka een dikke zoen geven en ik kon deze opdracht voor de helft uitvoeren.
Dit jaar was Muis loos, op naar de tiende editie vanavond met een voldaan gevoel in de bank hangen.




Tot  de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten