donderdag 5 april 2012

De beste fitter

De nummer 1
Zo vandaag was de dag de oordeel de eerste voorronde van de Beste Fitter in Bobs Saloon  in Uitgeest.
Een hele organisatie en hard werkende deelnemers, zelfs Carlo overal hoorbaar had geen tijd voor praatjes.
Hij heeft niet eens door gehad dat ik hem op de foto had gezet en dat wel wat zeggen.
De nummer 1 en 3 kwamen bij het zelfde bedrijf ,Baderie Leen ik kan het bedrijf niet.
Maar gefeliciteerd met deze overwinning en succes met de finale in Utrecht, het was helemaal  perfect en lekker buffet op het einde.
Ook kan ik merken dat ik alweer een tijd mee loop er waren wel een stuks oud leerlingen van me erg leuk om ze weer eens te spreken
Carlo hard aan het werk


even een kunststof buis af snijden

Een drukverhogings opdracht van Grundfoss

De stol van Geberit

Zo begon de dag


Ja dan ga je een keer met de auto eerst een lege tank en daarna een lekke band, en geen reserve band.
Toen maar naar huis gereden en er een zomerband onder gezet en later op  het werk aangekomen.
ook had ik vandaag nog een afbericht Cees Roozendaal zit ziek thuis, hij  heeft wondroos  aan zijn been.
Jammer Cees volgende keer beter , beterschap en een goede paas
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten