vrijdag 20 maart 2015

De Quest in de garage ... en de baas ?

De Quest in de garage .... en de baas ?

Het zit niet mee deze week de hele winter op de been gebleven tussen snotterde leerlingen en soms het thuis front ,
Afgelopen weekend voelde ik het al aankomen rillen niet warm kunnen worden moest ik de handdoek in de ring gooien en plaats nemen tussen de lakens .
Er zit verbetering in maar als ik wat wil ondernemen krijg ik er al weer spijt van en gok dat ik het na het weekend weer ga proberen .
Daardoor heb ik ook nog niet test gereden met het nieuwe rubber onder de Q701 , ook vandaag met Vredestein gebeld .
Daar kreeg ik een oud gediende aan de Lijn Harry Peppelman hij was druk bezig met het inwerken van zijn opvolger.
Ik kon mijn versleten banden opsturen zodat de opvolger er mee aan de gang kan en zo de test banden deze kant op blijven komen .
Over twee weken is het ook goede vrijdag 3 april de dag dat de tocht der tochten uit het Noord-Hollandse verreden gaat worden de "Ronde van Texel ".
Het duurt gelukkig nog even zodat ik nog kan herstellen en weer wat Kilometers in de benen ga krijgen.
Ik heb er zin in en heb goed weer besteld , misschien zijn er ook nog mee rijder om met George mee te gaan naar het Paas treffen ?
Dit is niet de zelfde dag maar zaterdag.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten